perjantai 4. lokakuuta 2013

JoPa's Walnut Grain 'Wallu'

 Eli talliin tuli siis uusi heppa viimeviikolla :) Tää heppa tuli ihan mulle, ei siskoille. Selvennykseksi mulla on siis nyt kolme heppaa: Pilvi, Rjóma ja Wallu. Wallun sivuille pääst tästä! Wallu on haflinger-ruuna ja ihan pirteä sellainen. Kouluponia oon tästä aatellut, mutta saa nähä. Koulua menin sunnuntaina ja oikein nätisti kulki. Kokelin kaiken laista, eli väistöjä, taivutuksia, siirtymiä, lisäyksiä, laukkaympyröitä... Esteitä en oo vielä kokeillu, eli jos menee paremmin siinä, nii sitte tulee esteheppa.

 Wallun oon tehny kokonaan käsin, koska koneella tulee aina vino, oli nuppineulat tai ei. Välistä meinas kyllä mennä hermot, kun ei ollenkaan edistynyt ja pinkit tummennoksetki feilas aika pahasti... Korvat on aina ollu ne vaikeimmat ja tälläkin kertaa tuli ihan kummalliset. Oon silti ihan tyytyväinen poniin. Ja olisihan se huonomminkin voinut mennä :D




 Tällainen surkea esittely siis, et sais ees jotain aktiivisuuden tapaista tänne. Koulu on vienyt aikaani ihan kauheesti sen takia täälläkin on ollut hiljaista. Pimeä alkaa päivä päivältä aikaisemmin ja ilmat viilenee. Mutta eipä oo liian kuuma ja kohta tulee lunta <3 Sitte voi tehä taas kaikkee hauskaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti