perjantai 29. maaliskuuta 2013

Vuokraponi ja suitsiremonttia

Eli oon vaan alkanu vuokraamaan Saapun Veelaa :) Oikein mukava pikku poninpallero ja hyppää toosi hyvin. On mielestäni tosi rauhallinen, mutta kuitenkin ponimaisen vilkas luonne, eli juuri minun makuuni :)

Kokeilin sillä mennä sitten nyt iltapäivällä ja poni totteli kiltisti melkein kaikkia apujani (naapurissa oli kauheesti jotain vieraita, jotkä vähän tölläs mun hyppelyä ja siitä välillä Veelakin häiriintyi). Menin kolmen esteen rataa, jossa esteet jotain 40cm - 60cm. Yksittäisenä pomppasin pari kertaa 65cm. Lopuksi vielä taivuttelin toisella kentällä pääty-ympyrällä. Kuvia sain muutamia onnistuneita ja kestäkää mun oudot hyppyilmeet :D

Alivalottunut?

Lentäviä poneja :D


"Siellä on jotain!"




Ilmeellä :D




"Ylöspäin! 65cm"


En oo ollenkaa näitä muokannu ja jotkut voi olla vähän yli- tai alivalottuneita. Oon nii laiska :D Mut Veela on söpö <3

Aamupäivällä muokkailin vähän Hurin suitsia. Lisäsin alaturpahihnan ja vaihdoin uudet ohjat. Otsapannan olin vaihtanut jo aikaisemmin. Mielestäni onnistuivat oikein hyvin ja niitä sitten innostuin vähän kuvaamaan. Tässäpä pari otosta :)



Timantteja :)

Huri on kauhee tukkajumala :D
Siinäpä ne :) Tulipa ainaaki palkon kuvia, vaikka eivät kaikki niin hienoja olekkaan :D Oon nyt muutaman kerran laittanut kuvat isompina, koska omalla koneellani ainakin näyttävät niin paremmilta. Mitäs pidätte?

Hyvää pääsiäistä tuua ja ponskit<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti